Waarom kiest u voor Aha! marktonderzoek en marketingadvies?

 

Hieronder leest u waarom onze opdrachtgevers kiezen voor Aha! marktonderzoek en marketingadvies.

Terug naar het overzicht

Waarom RTV Drenthe kiest voor Aha!

Margriet Benak – verslaggever/Programmamaker en Margreet Gort – Hoofd Nieuws

Ons mediabedrijf RTV Drenthe maakte al meerdere keren gebruik van Aha voor het houden van opiniepeilingen in verband met provinciale statenverkiezingen, in eerste instantie in samenwerking met provincie Drenthe. Aha! heeft kennis van de noordelijke regio, waardoor kwesties in opiniepeilingen die van belang zijn voor RTV Drenthe goed opgepakt worden.

De onderzoeksuitkomsten boden goede aanknopingspunten voor politieke discussies in radio- en televisieprogramma's. Ook gaf het ons inzicht in de politieke verhoudingen in de provincie en wat we bij de verkiezingen konden verwachten.

De voordelen van het samenwerken met Aha! zijn korte lijnen en goede wisselwerking om onderzoek goed uit te kunnen laten voeren. Waardoor beslissingen snel genomen kunnen worden en extra uitleg of overleg snel kan plaatsvinden. Aha! luistert goed naar de klant en kan op korte termijn werken. De kenmerken van Aha! zijn nauwgezet en snel. Aha! weet goed wat de wensen van de klant zijn en kan dit vertalen in een goede vraagstelling.

De samenwerking verliep prettig door wederzijds begrip en onderling vertrouwen en goed inzicht in wensen opdrachtgever. Ik zou Aha! aanraden aan andere organisaties omdat het snel, degelijk en betrouwbaar is.