Waarom kiest u voor Aha! marktonderzoek en marketingadvies?

 

Hieronder leest u waarom onze opdrachtgevers kiezen voor Aha! marktonderzoek en marketingadvies.

Terug naar het overzicht

Waarom de gemeente Assen kiest voor Aha!

Mark Tolhoek - gemeentelijk beleidsadviseur

Aha! Heeft in 2004 kort na de opening van het Milieupark in Assen een eerste klanttevredenheidsonderzoek verricht naar de ervaringen van de gebruikers met dit Milieupark. We wilden in 2009 een vergelijkbaar onderzoek als in 2004, dat dus nauw aansloot, voortging op het eerste onderzoek. Aha! had uitstekend werk geleverd en dus was er reden om naar dit bureau terug te gaan. Daarnaast is er in 2009 voor het eerst ook onderzoek gedaan naar de klanttevredenheid van de inwoners van Assen over de inzameling van het huishoudelijk afval in alle wijken van Assen.

We hadden uiteraard al een beeld van onze prestaties met het afvalbeheer. De onderzoeken van Aha! betekenen voor ons een breed uitgezet onderzoek door een onafhankelijke externe onder een representatief deel van de Asser bevolking. We krijgen zo een beeld van ons functioneren dat je objectief kunt noemen. We krijgen dus een algemene indruk van onze prestaties, met daarnaast ook een beeld van allerlei deelaspecten van ons werk. En uit de resultaten van de onderzoeken kwamen ook suggesties voor verbeteringen.

Aha! is een bureau met de nodige ervaring, praktisch, zakelijk, heeft verstand van zaken, korte en directe lijnen, gemakkelijk benaderbaar, heeft eigen inbreng en is proactief ingesteld. De samenwerking, die verliep vlot, geolied en plezierig. Er was een duidelijke eigen inbreng van Aha! De deadlines en dergelijke werden als vanzelfsprekend gehaald. Daarnaast welverzorgde en goed onderbouwde rapportages.

De voordelen van Aha! zijn korte lijnen, praktisch ingesteld, concreet, soepele samenwerking, er is kennis van zaken. We zijn bij bureau Aha! gebleven, omdat we vanaf de eerste keer tevreden waren. Ik zou Aha! aanraden aan andere organisaties vanwege de vlotte samenwerking. Degelijk uitgevoerd onderzoek, goed onderbouwde en helder geformuleerde rapportages.