Waarom kiest u voor Aha! marktonderzoek en marketingadvies?

 

Hieronder leest u waarom onze opdrachtgevers kiezen voor Aha! marktonderzoek en marketingadvies.

Ik wil graag dat Aha! contact met mij opneemt

Waarom ZINN kiest voor Aha!

Rian Hof - marketing adviseur

Aha! heeft voor ZINN (Zorgorganisatie in Noord Nederland) een naamsbekendheid- en imago-onderzoek uitgevoerd. Dit heeft inzicht opgeleverd in naambekendheid, productbekendheid en imago van ZINN en haar concurrenten. Dit inzicht was er nog niet (nulmeting). Op basis hiervan kan ZINN doelstellingen formuleren en gericht marktinstrumenten inzetten. MEER

Waarom de gemeente Assen kiest voor Aha!

Mark Tolhoek - gemeentelijk beleidsadviseur

Aha! Heeft in 2004 kort na de opening van het Milieupark in Assen een eerste klanttevredenheidsonderzoek verricht naar de ervaringen van de gebruikers met dit Milieupark. We wilden in 2009 een vergelijkbaar onderzoek als in 2004, dat dus nauw aansloot, voortging op het eerste onderzoek. Aha! had uitstekend werk geleverd en dus was er reden om naar dit bureau terug te gaan. Daarnaast is er in 2009 voor het eerst ook onderzoek gedaan naar de klanttevredenheid van de inwoners van Assen over de inzameling van het huishoudelijk afval in alle wijken van Assen. MEER

Waarom RTV Drenthe kiest voor Aha!

Margriet Benak – verslaggever/Programmamaker en Margreet Gort – Hoofd Nieuws

Ons mediabedrijf RTV Drenthe maakte al meerdere keren gebruik van Aha voor het houden van opiniepeilingen in verband met provinciale statenverkiezingen, in eerste instantie in samenwerking met provincie Drenthe. Aha! heeft kennis van de noordelijke regio, waardoor kwesties in opiniepeilingen die van belang zijn voor RTV Drenthe goed opgepakt worden. MEER

Waarom de Provincie Groningen kiest voor Aha!

Anita Havinga - senior adviseur corporate communicatie

Ik ben in 2001 gestart bij de provincie Groningen. En 1 van de eerste projecten die ik deed was de provinciale monitor. We houden jaarlijks een onderzoek naar het bereik van onze communicatiemiddelen. Daarnaast houden we zo af en toe onderzoek bij speciale campagnes zoals de verkiezingscampagne. MEER